piątek, 14 grudnia 2012

WSTĘP

Wstęp, czyli pasjonująca konwersacja autorek XD

Isabel Witther: No mówże coś.
Cierpiąca Samotnia: Nie, weź ty mów.
Isabel Witther: NIE!
Cierpiąca Samotnia: A czemu ja?
Isabel Witther: Wedle tej logiki też mogę zadać takie pytanie.
Cierpiąca Samotnia: Bo jesteś starsza.
Isabel Witther: Też mi wymówka -_-
Cierpiąca Samotnia: No bo ja się jąkam. Zrób to dla mnie…
Isabel Witther: Rany, ja cię muszę lubić. Ale nic mi nie będzie… chyba.
Cierpiąca Samotnia: Też cię zawsze kocham…
Isabel Witther: Jestem Isabel „Is” Witther (wiem, że ta nazwa jest debilna, ale cóż), a ta druga, co się nie chce przestawić to Cierpiąca Samotnia. Cóż możemy powiedzieć o sobie? (Is patrzy na Cierpiącą)
Cierpiąca Samotnia: No, czego chcesz ode mnie? Przecież wiadomo, że nic nie wymyślę !
Isabel Witther: Ach, już nic. Powiem tyle… łączy nas ławka szkolna, klasa, szkoła… Jak również pasje życiowe, hobby, dziwactwa i wszystko, co dziwne, porąbane i nienormalne… I przede wszystkim, przyjaźń.
Cierpiąca Samotnia: No, w sumie racja.
Isabel Witther: Uwielbiam te twoje skromne komentarze.  W każdym razie, przejdźmy do sedna.
Cierpiąca Samotnia: Nie skromne, lakoniczne... Czekaj ! Bo chyba nie rozumiem o co ci chodzi ?
Isabel Witther: (załamka) Nic, ale i tak cię kocham. Postanowiłyśmy razem pisać bloga – cóż, to ciekawsze od pisania samemu. A pisanie, zwłaszcza w naszym wykonaniu, z naszymi charakterkami i pojebanymi główkami, jest czystą przyjemnością.
Cierpiąca Samotnia: Nie mam nic do powiedzenia, ale z tymi główkami to się zgadzam.
Isabel Witther: Zdecydowanie za dużo każesz mi gadać, wiesz?
Cierpiąca Samotnia: Wiem, wiem, ale tak jest łatwiej.
Isabel Witther: O boże! Dobra, wiecie już, że piszemy we dwie. Jako… współpracownice  (innego słowa nie mogłam wymyślić) podzieliłyśmy się całkiem sprawiedliwe robotą. Tematyką bloga jest NINJA! Pisany będzie on z punktu widzenia Sakury i Sasuke, momentami nawet Naruto. Jakiś ostatni komentarz?
Cierpiąca Samotnia: Hm… Chyba nic, chyba… Albo może,  albo może… Nie, zepsuję nam statystykę…


I to na tyle! Miłego czytania.
Cierpiąca Samotnia i Isabel Witther

2 komentarze:

  1. Huhuhu ;3 Isabel znam z opowiadania z MinaKushi ( <3 ), więc chętnie zobaczę co wasze pojebane głowy wymyśliły ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten wstęp xD Będę śledzić bloga :3

    OdpowiedzUsuń